چهارم دبستان

Google Translate خدماتی از کمپانی گوگل می باشد که با آن می توانید به ترجمه ی متن های خود و یا وب سایت ها بپردازید و متن دلخواه خود را زبان موردنظر مشاهده کنید. به دلیل محیط کاربری ساده و حرفه ای این سرویس و خدماتش آن را به عنوان یک ترجمه گر قدرتمند می شناسند و از طرفی چون توسط شرکت گوگل طراحی شده است ، اعتبار آن نزد کاربران بالاست.

در این سرویس می توانید با کپی کردن و یا تایپ متن های خود آن را به ۶۰ زبان زنده ی دنیا مشاهده کنید و قادر است به طور خودکار زبان متن شما را تشخیص بدهد. در سرویس گوگل ترانسلیت این قابلیت در اختیار شماست که متن ترجمه ی خود را به صورت صوتی گوش دهید .

سرویس مترجم گوگل نرم افزار رسمی خود را با نام Google Translate برای انواع سیستم عامل از جمله اندروید عرضه کرده است تا کاربرانی که به یک مترجم قوی محتاج اند بتوانند به راحتی از امکانات این سرویس در اسمارت فون اندرویدی خود به آسانی استفاده کنید.

 

دانلود Google Translate - مترجم گوگل ترانسلیت اندروید

 

در اپلیکشن Google Translate شما می توانید متن خود را به روش های متفاوتی از جمله صدا ، دست خط و دوربین وارد کنید تا کار ترجمه صورت بگیرد و از ویژگی های آن می توان ذخیره ی ترجمه های مورد علاقه خود برای دسترسی آفلاین و پشتیبانی از زبان های فارسی و عربی را نام برد.

آخرین نسخه ی نرم افزار Google Translate را می توانید با لینک مستقیم و با یک کلیک از فارسروید برای اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید.

 تغییرات نسخه ی v3.0.5 :

* اضافه شدن حالت دست خط برای زبان ها بیشتر : عربی، بوسنی، سبویی، گجراتی، همانگ، کانادا، مالت، مغولی، فارسی، پنجابی، سومالی، تامیلی، تلوگو

* بهبود عملکرد و رفع مشکلات

 



ادامه مطلب ...


           

دانلود دیکشنری قدرتمند Oxford Advanced Learner’s 8 آندروید + جدیدترین دیتابیس آفلاین !

همانگونه که می دانید آکسفورد یکی از بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی طراحی شده توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد می باشد که ما امروز در فارسروید قصد معرفی اپلیکیشن این دیکشنری معروف را برای سیستم عامل اندروید داریم. نسخه ی هشتم دیکشنری قدرتمند آکسفورد با نام Oxford Advanced Learner’s 8 در مارکت اندروید منتشر شده است که شما را از داشتن کامل ترین دیکشنری انگلیسی به انگلیسی بی نیاز می سازد!

با این دیکشنری می توانید به آسانی و در محیطی ساده مهارت های  زبان انگلیسی خودتان را به صورت حرفه ای بهبود ببخشید و معنای کلماتی را که بلدید، درک کنید و یاد بگیرید که چطور آنها را به زبان بیاورید، بیان کنید و از ان ها در صحبت های روزمره ی خود استفاده کنید! این اپلیکیشن قدرتمند امکان تلفظ صوتی به لهجه های بریتانیایی و آمریکایی را دارا می باشد که آن را به تمام کاربرانی که به دنبال بهترین دیکشنری هستند، پیشنهاد می دهیم.

سایت های خارجی و ایرانی زیادی به معرفی این دیکشنری به یک فایل Apk بسنده کرده اند، در صورتی که این دیکشنری دارای یک فایل دیتابیس می باشد که اگر در کنار این برنامه قرار بگیرد امکان مرور و ترجمه ی کلمه ها به صورت آفلاین را برای شما فراهم می آورد و می توانید تلفظ کلمات را در آن به ارمغان بیاورید! پس فارسروید برای رفاه حال شما دیتابیس این برنامه را با حجمی بالای ۴۰۰ مگابایت را نیز در سرورهای خود برای شما آپلود کرده است تا براحتی بتوانید از تمام امکانات نرم افزار آکسفورد ۸ بهره ببرید.

برخی از قابلیت ها و امکانات دیکشنری Oxford Advanced Learner’s 8 اندروید :

* امکان گوش دادن به کلمات و جمله های ترجمه شده به زبان های آمریکایی و انگلیسی

* نمایش تصاویر، جملات نمونه و مثال ها، مترادفها و دیگر اطلاعات دیگر برای ترجمه

* امکان پیدا کردن کلمات با معانی مشابه و یا مخالف

* امکان ایجاد لیستی از کلمه های مورد علاقه در بخش علاقه مندی ها

* دارا بودن ۱۸۴،۵۰۰ کلمات، عبارات و معانی

* دارا بودن یش از ۵۷,۰۰۰ کلمه مترادف و متضاد

* نمایش تمام اشکال فعل، و ریشه واژه ها برای مطالعه ی شما

* پیدا کردن اطلاعات در مورد فرهنگ بریتانیا و آمریکا

* امکان تغییر ظاهر برنامه با کارهایی همچون تعویض رنگ پس زمینه، اندازه فونت و…

* دارا بودن محیطی کاربری ساده، کلاسیک و استفاده ی آسان

دیکشنری فوق العاده ی Oxford Advanced Learner’s 8 هم اکنون با قیمت ۳۰ دلار در پلی استوری به فروش می رود که علی رغم قیمت بالای خود دارای امتیاز ۴٫۲ است و فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتابیس به صورت رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهد و امیدوار است مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v3.6.9 :

* رفع اشکالات متعدد و بهبود عملکرد برنامه

 

دانلود Oxford Advanced Learner's 8 - دیکشنری آکسفورد اندروید + دیتابیس



ادامه مطلب ...


           

Zooper Widget Pro ویجتی حرفه ای و محبوب برای اندروید می باشد که تمامی اطلاعات مورد نیاز شما از جمله ساعت ، موقعیت مکانی و تاریخ را یک جا نمایش دهد و می توانید قالب ، فونت ، استایل ، رنگ ، موقعیت مکانی ، موقعیت عناصر مختلف و تمامی موارد ساعت نمایشی دلخواه خود را تنظیم و شخصی سازی کنید. این ویجت دارای پوسته های مختلف و متنوعی است که اینترفیسی زیبا در هوم اسکرین اسمارت فون شما به ارمغان می آورد .

برخی از ویژگی های Zooper Widget Pro اندروید :

* قابلیت ساخت پوسته های سفارشی

* دارا بودن فونت های زیبا

* نمایش اطلاعات باتری (زمان باقی مانده ، درصد ، درجه حرارت و ولتاژ)

* ساعت جهانی

* اطلاعات تقویم با امکان سفارشی سازی رایگان

* نمایش اطلاعات سیستم، مانند آپ تایم، زنگ بعدی، فضای کارت SD

* بدون تبلیغات

جدیدترین و آخرین نسخه ی برنامه ی عالی Zooper Widget Pro را می توانید با یک کلیک و به صورت کاملا رایگان از فارسروید دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v2.50:

* اضافه شدن پارامترهای پیشرفته Shadow and Gradient

* اضافه شدن گزینه ی جدید : TrialPay

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

 

Zooper Widget Pro Android

 



ادامه مطلب ...


           

سلام دوستان تبریک می گم مدرسه هاتون تموم شد از الان تا چند مدتی دانلود برنامه  و بازی و..................  می ذارم  نظر فراموش نشه



           

برای دیدن اجزای خون کلیلک کنید.



           

برای دیدن عملکرد کلیه کلیک کنید.



           



           


با وجود این که برخی افراد در فصل بهار احساس شادابی و نشاط می کنند، بسیاری هم

 

احساس خستگی و خواب آلودگی دارند. به این مشکل «خواب آلودگی بهاری» می گویند.


 

خوابیدن زیاد این مشکل را برطرف نمی کند.


 

مصرف قهوه و چای، زدن آب سرد به صورت، تقویت روحیه

 

می تواند به کاهش این مشکل کمک کند.


 

اگر بدن خودش را با این تغییرات فصلی تطبیق دهد،

 

این احساس خستگی برطرف می شود.



           

 
آپلود عکس



           

کلیه ها چگونه کار می کنند؟

هر فرد در بدن خود دو کلیه به اندازه مشت فرد بزرگسال دارد که در دو طرف ستون مهره ها و در قسمت زیرین قفسه سینه در پشت قرار دارند، اگر چه کلیه ها کوچکند ولی وظایفی پیچیده و حیاتی را انجام می دهند که کل بدن را متعادل نگه می دارند. برای مثال کلیه ها:

- در دفع مواد زاید و مایعات اضافی کمک می کنند.

- خون را تصفیه، برخی از مواد را حفظ و برخی را دفع می کنند.

- تولید گلبولهای قرمز را تحت نظارت قرار می دهند.

- ویتامین های موثر در رشد را می سازند.

- هورمون های موثر در تنظیم فشار خون را تولید می کنند.

- در تنظیم میزان مواد مغذی ویژه در بدن مانند کلسیم و پتاسیم کمک می کنند.

 

چگونگی انجام کار کلیه ها

1-  خون از طریق یک سرخرگ از قلب به کلیه وارد می شود.

2-  خون با گذشتن از میلیون ها صافی کوچک، تمیز می شود.

3- مواد دفعی از طریق میزنای ( حالب) عبور کرده و به عنوان ادرار در مثانه جمع می گردد.

4- خون تصفیه شده از طریق سیاهرگ ها به جریان خون بر می گردد.

5-  هنگامی که مثانه پر از ادرار می شود از طریق پیشابراه ادرار از بدن خارج می شود.

کلیه ها هر 24 ساعت جمعاً حدود 200 لیتر از مایعات بدن را تصفیه و به جریان خون بازمی گردانند حدود 2 لیتر مایع به صورت ادرار از بدن دفع می شود در حالی که باقیمانده یعنی حدود 98 لیتر به بدن باز می گردد. ادراری که ما دفع می کنیم تقریباً ظرف مدت 1 تا 8 ساعت در مثانه ذخیره شده است.

 

بیماری کلیه

اگر چه کلیه ها، عضوهای کوچکی هستند ، ولی از وظایف حیاتی زیادی از جمله تصفیه نمودن مواد زاید و مایعات اضافی از خون را به عهده دارند که در حفظ سلامتی عمومی بدن موثر است. بیماری شدید کلیه، ممکن است منجر به نارسایی کامل آن شود، که نیازمند درمان با دیالیز یا پیوند کلیه برای جلوگیری از مرگ است . اگر چه درمانهای موثری برای بسیاری از بیماریهای کلیه وجود دارد ولی مردم هنوز نمی دانند که بیماریهای کلیه قابل پیشگیری اند.

 

ده عامل اصلی بیماری کلیه

معمولاً دو علت مهم برای نارسایی کلیه ها( یا مرحله نهایی بیماری کلیه) دیابت( دیابت نوع 2 یا دیابت بزرگسالان) و فشار خون بالا وجود دارد. زمانی که این دو بیماری با درمان مراقبت شوند، بیماری های کلیه مرتبط با آنها می توانند پیشگیری شوند یا سرعت شان کاهش یابد. داروهای موثر زیادی برای درمان فشار خون بالا وجود دارند. علاوه براین، تغییرات سلامت بخش در شیوه زندگی، مانند کم نمودن وزن و ورزش مرتب در مراقبت از فشار خون بالا و حتی پیشگیری از آن موثر است. نظارت دقیق بر قند خون در بیماران دیابتی از سایر مشکلات مانند بیماری کلیه، بیماری کرونر قلب وسکته پیشگیری می کند. زمانی که بیماران دیابتی، همزمان به فشار خون بالا مبتلا شوند، داروهای خاصی که بازدارنده های آنزیم تبدیل کننده آنژیوتنسین نامیده می شوند، برای حفظ عملکرد کلیه ها موثرند. سومین علت اصلی مرحله نهایی بیماری کلیه گلومرولونفریت( بیماریی که به واحدهای تصفیه کننده کلیه بنام گلومرول ، آسیب می رساند) است . در بسیاری از حالات، علت این بیماری ناشناخته است ، اما در برخی موارد ممکن است ارثی باشد یا در اثر عفونت به وجود آمده باشد.

برخی از بیماریهای دیگری که ممکن است بر کلیه اثر بگذارند شامل عفونت ها، سنگ های کلیوی و بیماریهای ارثی، می شوند. استفاده بیش از اندازه قرص های ضد درد یا مصرف مواد مخدر مانند هروئین می تواند به کلیه ها صدمه بزند . برخی از این بیماریها قابل درمان هستند. برخی موارد، درمان می تواند سرعت پیشرفت بیماری را کاهش و طول عمر را افزایش دهد.

مرحله نهایی بیماری کلیه زمانی رخ می دهد که حدود 90 درصد از عملکرد کلیه از بین برود. افراد مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است دچارتهوع، استفراغ، ضعف، خستگی، گیجی، مشکل در تمرکز و از دست دادن اشتها شوند، نارسایی کلیوی با آزمایش خون و ادرار قابل پیشگیری است.

نشانه های هشدار دهنده بیماری های کلیوی و دستگاه ادراری.

1-  فشار خون بالا

2-  پیدایش خون با پروتئین در ادرار.

3- آزمایش کراتینین خون، بالاتر از 2/1 میلی گرم در دسی لیتر در زنان و 4/1 میلی گرم در دسی لیتر در مردان(کراتینین ماده دفعی است که توسط کلیه های سالم از خون خارج می شود. ) در بیماریهای کلیوی ، سطوح کراتینی در خون ممکن است افزایش یابد.

4- تکرار ادرار به ویژه در شب .

5- مشکل در ادرار کردن یا ادرار درد آور.

6- تورم در چشم ها، تورم دست ها و پاها به ویژه در کودکان



           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چهارم دبستان و آدرس dabestanefaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 15284
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ابزار وبلاگ  ,کد تغییر شکل موس برای وبلاگها و سایتهاکد تغییرشکل موس